Emaitzak: 12

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (7)
Por ejemplo, un destino de sol y playa ha de apostar por diversificar su oferta ofreciendo turismo cultural en la temporada baja, con propuestas como visitas a sus principales monumentos, jornadas o muestras gastronómicas, exposiciones, festivales, etc. De este modo, la oferta actual de muchos destinos turísticos es una mezcla de productos turísticos: Adibidez, eguzki-hondartzetako helmugek eskaintza dibertsifikatu behar dute, eta turismo kulturala eskaini behe-denboraldian: monumentu nagusietara bisitaldiak, jardunaldi edo erakustaldi gastronomikoak, erakusketak, jaialdiak, eta abar. Hala, helmuga turistiko askoren gaur egungo eskaintza zenbait produktu turistikoren konbinazioa da:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Al turismo tradicional de sol y playa, se han sumado nuevas tipologías como el turismo urbano, el cultural, el de negocios, el deportivo o el rural. Eguzkia eta hondartza bilatzen dituen turismo tradizionalaz aparte, tipologia berriak sortu dira, hala nola hiri-turismoa, turismo kulturala, negozioei lotutakoa, kirolari dagokiona eta landa-turismoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los recursos son los propios del medio rural, es decir, la naturaleza y la huella humana, teniendo como resultado la unión de los recursos analizados en el turismo verde (paisaje, flora, hidrografía, etc.) con algunos de los estudiados en el turismo cultural (artesanía, folclore, gastronomía, etc.) Baliabideak landa-eremuari dagozkionak dira; hots, natura eta gizakien aztarna, zeinen emaitza izan baita turismo berdearen kasuan aztertutako baliabideak (paisaia, flora, hidrografia, etab.) turismo kulturalaren kasuan aztertutako beste batzuekin (artisautza, folklorea, gastronomia, etab.) batzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Al turismo tradicional de sol y playa, una de las primeras formas de hacer turismo, se han sumado nuevas tipologías como el turismo cultural, el de negocios, el deportivo o el rural. Eguzki-hondartzetako turismo tradizionalaz aparte —turismoa egiteko lehendabiziko moduetako bat—, tipologia berriak sortu dira, hala nola turismo kulturala, negozioei lotutakoa, kirolari dagokiona eta landa-turismoa..

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Define turismo cultural y cita sus subtipos. Definitu turismo kulturala, eta aipatu haren azpimotak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Haz un listado de las ventajas y de los inconvenientes del desarrollo del turismo cultural para un destino. Zerrendatu destino bateko turismo kulturala garatzeko abantailak eta eragozpenak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Como rasgo diferenciador respecto a los viajes internos, dentro del motivo ocio, fue el turismo cultural la principal motivación de los viajes al extranjero. Barne-bidaietatik bereizten duen ezaugarri bat dago: aisialdia dela eta egindako bidaietan, atzerrira egindako bidaien arrazoi nagusia turismo kulturala izan zen.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Cada año se seleccionan dos ciudades que reciben ayuda financiera del programa, lo cual supone una oportunidad única para dinamizar su vida cultural y promocionar la propia ciudad y la región donde se encuentra, en una doble dimensión –cultural y económica– con líneas estratégicas como el turismo cultural. Bi hiri hautatzen dira urtero, eta programaren diru-laguntza jasotzen dute. Aukera paregabea izan ohi da hiriotako bizitza kulturala dinamizatzeko eta hiria bera eta haren eskualdea sustatzeko, kulturalki zein ekonomikoki, bai eta ildo estrategikoak —turismo kulturala, esaterako— finkatzeko ere.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua